söndag 4 oktober 2009

Tiden går....

Tiden går så snabbt, ibland undrar jag vart den tar hän.
Jag har nu jobbat i 4 v och det fungerar bra tycker jag, jag lämnar Liam på dagis och Johan hämtar honom vid fyra halv fem tiden.
Liam börjar trotsa mycket nu så ibland får man allt räkna till 10, han kastar saker runt omkring sig å får han itne som han vill så skriker han:) men det positiva är att han börjar prata nu, han kan säga hej och hejdå, bland annat.
Buster mår så där tycker jag, Han kämpar på men han går vingligt och stel men för övrigt verkar han itne ha ont, Nu har han börjat med sin andra medicin mot sköldköttlen och idag så upptäckte vi att han börjar få biverkningar som nervositet och törst och flåsningar. men det ska gå över säger dom så det hoppas vi på. Johan ska till djursjukhuset imorgon och simma med honom, Han går där 2 ggr i veckan för att försöka bygga upp muskler i ryggen och benen, allt för att han ska må bättre.

Annars är det helt ok tycker jag, Hade en dag idag där jag tänkte pånära och kära, Jag försöker inte tänka på det tråkiga men vissa dagar tar det överhand och dom önskar jag bara kunde försvinna men så länge det är som det är så försvinner dom inte.
Jag ska nog sluta försöka förstå varför..

Denna veckan som kommer nu jobbar jag sex dagar, jobbigt värre men veckan går snabbt:)
Ha det gott så höres vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar